+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dijous, 4 de febrer del 2010

MUSICAULA LADCUIG al 25888

Pel que més volgueu, voteu!
Pels qui no ho sapigueu, toco en un grup de música celta (http://www.myspace.com/ladcuig) i ens hem presentat a un concurs per a estudiants.
Per passar l'eliminatòria necessitem els vostres vots. Si us plau, dediqueu només uns minuts a enviar un SMS al 25888 amb el text: musicaula ladcuig (no importa si són majúscules o minúscules).

Si voleu escoltar la nostra cançó... Aquí.
http://www.musicaula.com/index.php?keyword=Lad+cuig&search=buscar&option=com_find
Heu de clickar la fletxa gris que hi ha cap a la dreta.

Gràcies!

Si us plau, VOTEU! Ajudeu-nos a arribar a semifinals!

Petons!


PD: Vale, sí, el text és un copia i pega del que he posat al fotolog. xP No tenia temps!

1 comentari:

  1. Pos si et dic la veritat... és tot
    S'amacumula i després no puc fer res, el meu cos es para de cop i començo a posar-me nerviosa, l'ansietat envaiex la meva sang i no sé que fer
    No sé que fer

    Jo sempre dic que necessito sortir d'aquest món i anar-me'n als llibres o als videojocs, que allà tot és molt més senzill i la gent té les coses clares i fàcils...
    Però jo no la tinc de fàcil, la vida. Em sento sola.
    Sola

    jope... tia es nota molt quan no veniu... a l'aula...
    Us disfresareu aquests any?
    jo no sé. Jo vaig una mica retrassada, encara tinc que anar a esquiar! jaja's

    ResponElimina