+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dissabte, 22 d’agost del 2009

Presentació


Benvinguts al meu blog!

Em presento: Sóc una adolescent de 15 anys, bona estudiant, amant del teatre, la música, la literatura i tot el que em pugui sorprendre i emocionar. M'agrada saborejar la vida, passo molt de temps reflexionant, sóc molt somiadora i d'allò més nostàlgica.


Us demano que respecteu les meves opinions, el que penso i el que explico.
I, naturalment, que no us apropieu dels meus textos o imatges, doncs cada un d'ells és important per mi. Perquè darrera de cada parrafada hi ha llàgrimes, riures, emocions, moments viscuts... una part de mi.

Per moure'us per aquí: a l'Arxiu hi trobareu tots els meus posts.


Finalment... Que gaudiu de la lectura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada