+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dissabte, 26 de setembre del 2009

L'estiu ja queda enrere




Ja no fa tan bon temps, ja no tinc hores lliures, ja no puc dormir fins tard.
Ha començat l'institut, tinc tot un curs per davant, moltes classes per aguantar... espero aconseguir-ho.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Buff, em pensava que seria més fàcil començar, que m'hi acostumaria de seguida. Però no. La setmana que ve començo les activitats extraescolars i només de pensar-hi m'agafa el cangueli. =S I ara és quan començo a pensar que podria fer això, que podria fer alló altre... I llavors penso: No, Júlia, no tens temps. I és que els caps de setmana són d'alló més curts! =O Que mal acostumada que he estat a l'estiu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

La foto és meva. =P La meva intenció és aconseguir tenir moltes fotos i imatges fetes per mi, i així no haver de agafar les dels altres. ^^ També l'he penjat al fotolog.

Petons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada