+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dissabte, 26 de setembre del 2009

Soy palabras

Bé, aquí teniu un... poema. Si se li pot dir així... És una mica extrany i complicat... Però és el que em va sortir.
Espero que us agradi!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Soy recuerdos,
olvidados y presentes,
escondidos y descubiertos,
llenos de polvo y brillantes,
dulces recuerdos...
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy colores,
oscuros y claros,
fríos y calientes,
vivos y apagados,
dulces imágenes...
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy notas,
agudas y graves,
suaves y picadas,
lentas y rápidas,
dulce música...
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy ideas,
realistas y imposibles,
fantásticas y senzillas,
geniales y patéticas,
dulces ideas...
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy el sol del amanecer,
que una vez creí ver,
pero en realidad
sólo lo soñé...
aunque después
a alguien se lo conté...
con palabras,
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy la mariposa,
que revoloteó
entre los pétalos
de alguna rosa...
que una vez ví
y también enseñé...
con palabras,
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy la lluvia
de una tarde
de septiembre,
que limpió las calles,
y cantó una canción;
y contó una història
de amor...
con palabras,
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy el viento
que despeinó
a aquella muchacha,
que paseaba por la playa,
aquella mañana
que te conté...
con palabras,
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy todo lo que tu creas
que puedo ser.
Soy la paz, el miedo,
el valor, el dolor, el amor,
la tristeza, la felicidad...
Soy lo que te pueda contar...
con palabras,
que se lleva mi voz
cuando sale de mi boca.

Soy palabras.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PD: Accepto crítiques... (Però no em tireu pedres ni objectes pesats xD).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada