+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dimarts, 3 d’agost del 2010

Me'n vaig de vacances...

... I em fa molta mandra escriure més. xD
Aquest mes d'agost m'allunyaré dels blocs i d'altres coses, tornaré pel Setembre i amb molta més força. Desconnectaré i aveure si d'una maleïda vegada aconsegueixo complir la meva llista de coses a fer (sí, tinc una d'aquestes llistes estúpides però que a mi m'encanten xP) Així doncs... fins a Setembre!

Que tingueu tots/es un bon estiu!

1 comentari:

  1. So tontaaaaa! com pots dir que ara te'n vas de vacances??? les vacances del blog les vas començar feia ja setmanes, fa un mes! que no havies actualitzat feia moooolt! so tonta ¬¬ pensava que ja t'havies oblidat del blog i de mi... que no em comentaves i jo estava molt trista T____T!

    Jops pos jo també me n'he adonat que a lestiu les idees son`poques, encara que ho son, jo continuu escribint, encara que sigui qualsevol parida, ja saps com soc...

    I com va anar el concert de les santes???ç
    Al final no vaig poder venir perque me les vaig pirar a suria (al poble dels meus avis) i no vaig poder venir...

    Pos tia espero que pel setembre tornis amb les piles cargades pel blog i laula, per que tornaràs, no?

    P.D: puuff...

    ResponElimina