+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

diumenge, 3 de gener del 2010

Bon any nou!

2010.

Bé, ja hem arribat a les dues xifres. S'ha quedat enrere això d'escriure dos zeros seguits.
No ho trobeu sorprenent? Són números: 2009, 2012, 1993, 1754, 1843, 2004... Números. Però volen dir tantes coses... Vides. Vides que han arribat, vides que han marxat. Fets. Fets que ens han fet evolucionar, fets que ens han cambiat. Sentiments. Por, alegria.
Temps. Hi ha temps. Molt de temps en només quatre números.
Què es pot fer en un any? Moltes coses.

Què he fet el 2009? Res.
Què faré el 2010? Tot.

No ho sé, l'any que deixo enrere, està ple de decepcions i frustracions. Ja no parlo en termes globals i que incumbeixen a altres persones. Ja no parlo de crisis econòmica, de canvi climàtic, o de delinqüència. Parlo de mi.

He fet el que volia fer? He aprofitat el temps? He dit el que volia dir? He actuat com jo volia? No ho sé, però em fa l'afecte que no. Que he deixat passar moltes coses pel meu davant sense agafar-les. Oportunitats que he deixat passar per por a equivocar-me. Paraules que he callat per por a una mirada. Coses que no he fet per mandra.

Miro enrere i penso en tots els plans que havia fet per mi, per la meva vida. I molts pocs s'han portat a terme. I sempre ha estat així. Per mala sort, són mandrosa de mena, tinc poc temps lliure i em distrec fàcilment. Així que mai ha estat fàcil fer aquelles coses que són innecessàries, però que em farien immensament feliç.

Però el dia 1 de gener del 201o, a quatre dies del meu aniversari, em vaig aixecar i vaig veure que feia un matí radiant (encara que a la tarda s'ennuvolés xD). I em va fer la sensació que podia cambiar. Que comença un nou any. I una nova vida. Que gairebé tinc 15 anys i m'hauria de començar a moure. Que el meu passat és el que és i no el puc canviar. Però al meu futur només hi ha pàgines en blanc on jo trio què escriure.
I aquest cop, hi vull escriure la felicitat.

Bon any nou!


PD: Quina cosa més rara he escrit, no? xD

1 comentari:

  1. Lish a'k Candara:

    quina currada!!! tia jo no escric tant si no es pel meu projecte o es que de veritat estic molt però molt aburrida i tinc tot el temps del mon.
    tus espectativas ddel nou any son molt gran, no? perquè posar que al 2009 no has fotut res i al 2010 vols fotrei de tot, et dic jo que es una mica difícil, millor anar pas a pas... t'ho recumano.
    pos saps, jo no tinc espectatives per aquest any, peruqè tots els anys em dic que faré alguna cosa i al final no surt res, o sigui que mi lema es: deja y saldra todo a su tiempo... jaja's
    pos saps te fotut cas i en el meu blog he posat la "intro" del llibre, les primeres pagines, si veus que mola, pot ser vaig ficant coses del llibre o idees o ja veurem. si tel llegeixes digam alguna cosa... la judith de laula em va dir que estava molt bé, que s'ha llegit els dos proimers capitols i estan molt bé... ara et toca a tu dir-me alguna cosa, valee? jo posu i tu dius... un contrato facil, no?
    jopeee creo que ahora me pasado yo aqui explicandote mi vida, però es que me acabat el Profesor Layton y la Villa Misteriosa i ara em tinc que baixar el de la caixa de pandora que no perdre el fil, saps? jaja's

    vinga julia cuidat i FELIZ CUMPLEAÑOS!!!!

    el dia de la nit de reis, no? jaja's que morra....
    que t'ho passis bé tia

    petons

    Candara Yaren

    ResponElimina