+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

divendres, 4 de juny del 2010

Greased lightnin'


We'll get some overhead lifters and four barrel quads oh yeah
Keep talkin' wo keep talkin'
A Fuel injection cut og and chrome plated rods oh yeah
I get the money you bet i get the money
With a fourspeed on the floor they'll be waiyinf at the door
You know it 'aint no shit
We'll be getting lots of titt in Greased Lighnin'

Go Greased Lightnin'
Your burning up the quarter mile
Greased Lightnin' Go Greased Lightnin'
Go Greased Lightnin'
Your coasting through the heat lap trial
Greased Lightnin' Go Greased Lightnin'
Your supreme
The chicks'll scream
For Greased Lightnin'

We'll get some purple french tail lights and thirty inhc fins oh yeah
Greased Lightnin' Go Greased Lightnin'
A Palomino dashboard and duel muffler twins oh yeah
Greased Lightnin' Go Greased Lightnin'
With new piston plugs and shocks we'll be speeding round the blocks
You know that i 'aint bragging she's a real lightnin' wagon
Greased Lightnin'

Go Greased Lightnin'
Your burning up the quarter mile
Greased Lightnin' Go Greased Lightnin'
Go Greased Lightnin'
Your coasting through the heat lap trial
Greased Lightnin' Go Greased Lightnin'
Your supreme
The chicks'll scream
For Greased Lightnin'




++++++++++++


Doncs res, actualitzo per una raó tan estúpida com que fa molt que tenia aquesta imatge passejant pel meu ordinador i que m'havia fet una promesa a mi mateixa que algun dia la penjaria al blog i que a l'Spotify ha començat a sonar la cançó. Vaja, que m'ha anat que ni pintat!

I com que no estic ni productiva ni inspirada, ho deixo aquí. Doneu gràcies a que he actualitzat!

Petons!

5 comentaris:

  1. Ostres, Grease ! Aquesta cançó no m'agrada molt, prefereixo la del final, amb aquest tema de la fira i John Travolta tontejant amb l'Olivia Newton.

    Ja era hora de que actualizis el blog, i això que faig un petit esforç en fer funcionar el meu, això no pot ser Júlia, no caiguis ara. Bueno, gràcies de nou per els consells que em vas donar, vaig estar parlant molts temes a l'hora de sopar amb els meus pares i vaig tenir la ment una mica clara.

    Encara que avui he tingut problemes amb la meva mare, de que es posa a enfadar per motius que no tenen ni cap ni peus i m'he posat a escridassar-la i em va dir que no em parlaria en tot el dia. Però res important, sé que em parlarà aviat encara que no sigui ara.

    Ens veiem !

    ResponElimina
  2. Julietaa guapíssima:)
    Què tal tot? A que és guai la peli? El noi té un nosequè sisi es veritat (un nosequè important). Jjajaj Guapi com va tot? La vida ? les notes? jaja tot deus suposo com sempre. Nena el dia del clap faré lo impossible per venir perk fa molt que m'ho dius i vull ser-hi per animar-te com sempre q saps que sóc la tteva primera animadora (quan siguis famosa, recorda'm ajja) nena ens veiem un dia d'aquests segurr i si no al clap directament! (per cert, la teva mare em va dir no se q del violinista a la taulada?¿)
    testimo!!(molt moltissim)

    ResponElimina
  3. por fiiin!!! ja era hora jaja's que feia molt que no ho feies eeh...
    Be doncs jo també ara vaig a actualitzar, espero que em cumentis que m'agrada molt...

    Vinga tia que vagi be la setmana i si hi ha alguna cosa que m'hagis de cumentar de l'obra mu dius eee... jaja's que aquesta setmana estare... OUT

    Petons i cuidat

    ResponElimina
  4. Júliaaaa!!!
    Doncs al concert faré l'impossible per venir, i tant! Jo ja he acabat els exàmens tots!!!! I ara em queda demà de clase normal i després activitats a fora l'escola i projecte de recerca (credit de síntesi). Nena jo estaré toooot el juliol aquí o sigui que m'encantaria venir a can nogueres!! I tant! Jo tinc tot el juliol i quan acabin les santes cap a pals que hi falta gent!! Doncs el tema del violinista no ho sé, encara no m'hi he apuntat i no sé el que faré perquè amb primer i segon de batxillerat científic em sembla que ja estaré prou ocupada!! ja m'entens!! Espero que et vagi tot molt bé i recorda que tot el juliol estic aqui eh? fem plans !! o millor proposa un dia ja i així ja ho tenim:) un petonas guapíssima!!
    testimo moltissim!!

    ResponElimina
  5. jaja's doncs espero que actualitzis més sovint perquè jo haig de recuperar tota la setmana que no he pogut actualitzar i tinc ganes d'acabar la meva història i començar-ne una de millor, que ja la tinc preparada. Ja ho veuràs. És molt diferent.
    Doncs noia, no només he fet canvi al blog... també me allissat el cabell i me fet noves metxes, de color vi... jaja's ja les veruràs, bé no sé si aguatarà l'allissat fins dimarts, ho intentaré però si no, no es podràs.

    Vinga guapa et deixo i actualitza quan puguis, sense presses però amb ganes eee... jaja's vinga ens veiem dimarts, petons i cuida't.

    P.D: a quina hora era que haviem d'anar-hi????

    ResponElimina