+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

divendres, 25 de juny del 2010

El desván de mis ideas

Bé, com que ja fa uns dies que el vaig obrir, i per fi té més d'una entrada... us anuncio que TINC UN ALTRE BLOG.
El desván de mis ideas
La intenció és pujar-hi les coses més "artístiques". De moment, només hi ha textos, estic esperant que el meu pare m'instali un parell de programes per poder pujar-hi també dibuixos. =P Està en castellà, perquè és la manera de que arribi a més gent.

Espero que us agradi! ^^

També m'estic pensant la idea de fer-me un blog "personal" en castellà... No ho sé. Bé, si de cas, això serà d'aquí a mooooolt de temps. xD
I suposo que ja heu vist que he afegit un parell de coses per aquí... Cada cop m'agrada més com tinc el blog. =P

Que tingueu un bon dia!

5 comentaris:

  1. jaja's tu i els blogs, jaja's
    Jo també estic pensant de fer-men un altre, ficar-hi no ´se, les meves coses frikis o fer-lo en castellà... jaja's però no sé... putser algun dia d'aquests... pos tia ara m'agrego el teu nou blog i encara que tinguis un de nou: NO DEIXIS MAI AQUEST EEEE! i tampoc de cumentar... que fa segles que no et passes i això no pot ser...

    bé, vaig a acabar un text que tinc i despres mi passo pel teu nou blog, jaja's

    petons

    ResponElimina
  2. jaja's si, ja està... havia d'acabar d'alguna manera, no? jaja's, la veritat es que aquest ultim capitol ma inspirant per continuar el meu projecte...
    algun dia el veuràs, quan l'acabi i l'envii en alguna editorial jaja's

    M'agradaria preguntar-te una cosa: i si em faig un nou blog???? no sé.. segurament el tindria una mica oblidat, però no sé si fer-mel o no... jo estic decantant-me pel no, però...

    AJ! es igual...

    XD

    ResponElimina
  3. Escoltaaa, que no puc entrar al teu blog del desvan de mis ideas... no se perque no em deixa, o sigui que et cumento aqui.

    Em volia llegir el que has posat i la veritat es que com que no he pogut entrar al teu altre blog pos no he pogut, pero tranquila, el llegire.

    - Per altra banda, el problema tinc que ara es que no tinc idees pel blog. Vull cumençar una nova història pero no sé que fer i tampoc tinc idees sueltes per escriure.
    Com que ara estic a mitges del meu projecte, intento concentrar-me en ell perquè feia mesos que no m'hi ficava.

    Potser hi hauras setmanes que no actualitxi, tu tranquila, tu cumentem que jo no actualitzo pero cada dia em cunecto per veure noves. ja saps.

    Ara faig una actualització (petita, no gaire gran) i a veure si així en tens al menys fins dema o dema passat, ok?

    Vinfa petons wapa

    ResponElimina
  4. pos continuo sense poder-hi entrar, no se perque...
    JOpeee, em fa rabia.

    Mira aquest video... http://www.youtube.com/watch?v=KGG94aHX7a4

    He mirat el que em vas dir i es molt bo, encara que aqeust també ho fa molt be. XD

    pos noia hauriem de quedar, perque maburru molt... jaja's que buenu...

    Doncs aixo del 2on blog, encara mu rumio, perque si mel fes no sabria si posar el mateix que tinc al Mauta'k pero en castella, o posar textes (en castella) o posar coses frikies de les meves .... jaja's no se nose... ya veremus, pero segurament no ara mel faria, mes endavatn quan tingui el que tinc ara mes centrao'
    i tu que, tels fas com bolets, no? jaja's i que posaries al tercer que dius tu que et faras pel setembre? tengo curiosidad.

    ResponElimina
  5. si es això, jo soc bilingüe i ho haig de demostrar jaja's

    Pos noia, això que mas dit de la imatge i... que es un banner? tia a mi aquestes coses rares no me les dius a la cara eee... a mi no m'insultis-... jaja's com la del APM

    "- ¿tu vas al mercado o vas a un supermercado?
    - Superque¿?
    (risas)
    - eh! tu ezo no me lo dise! que e exo del supemecao'!!!!?¿? U' pocu de rejpeto eh!" jaja's es molt bo...XD

    Be pos ara et deixo que faig una doble entrada als blogs jaja's

    P.D: ¬¬ i a veure quan actualitzes aquest... jaja's que tens uns comens meus de fa temps eee... i mira que son llargs!

    ResponElimina