+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dissabte, 13 de març del 2010

Don't worry be happy!




Escolteu-la i us animareu!

Aquesta setmana ha estat de les pitjors de la meva vida. No se m'ha mort ningú, no m'he fet mal, no m'he barallat amb cap amiga... Però no em trobava a mi mateixa. Estava desapareguda.
No trobava forces per fer res, ni escriure aquí, ni a cap paper, ni dibuixar, ni parlar amb ningú, ni actualitzar el fotolog... Estava OUT. Sense ganes de res.

Fins escoltar aquesta canço. Ara ja està.

Ara em moro de ganes d'anar aquesta nit a casa la Clàudia. Estar parlant de coses nostres fins a les tantes, riure, passar-m'ho bé.
Fer fotos d'aquestes estúpides que es fan les adolescents (i que jo mai m'he permès fer) i demà posar-les al blog i al fotolog, per mostrar com de genial és aquesta tia i com l'estimo.
Per tornar a passar per aquí amb alguna cosa que realment vulgui posar.
Per tornar a actualitzar amb ganes i sovint (vale, ja sé que no sóc la reina de la continuïtat v___vU) i sentir-me bé amb mi mateixa.

Per tornar a estar viva!


Com ser-ho? La solució als problemes?
Don't worry, be happy.


Petons i alegria per tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada