+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

divendres, 19 de març del 2010

I de canvis anem

Sembla que últimament tinc ganes de renovar-me, així que vaig anar a la perruquería. I em vaig ondular el cabell! Però només una mica...
Jo amb el meu cabell sempre tinc problemes, de seguida em canso d'ell. Així que, quan comença l'estiu, me'l tallo ben curtet. Alehores me'l deixo créixer, fins a mitjans d'hivern, que ja el tinc llarg i no m'agrada, que alehores m'hi faig alguna cosa: buidar, tallar les puntes... Mai abans m'hi havia fet res semblant al que he fet ara. El moldejat em durarà un parell de mesos i, quan s'apropi el bon temps, me'l tornaré a tallar. Així de simple. xD

I ja està, és tot el que volia dir. No tinc fotos, així que no puc posar imatges...

Estic nerviosa perquè avui tinc un concert. A un pub irlandès: la gent xerrant, si ens equivoquem ningú se n'enterarà... Però ESTIC NERVIOSA! No ho puc evitar!
Possiblement mai aconsegueixi arribar a estar tranquil·la abans dels concerts. xP

I aquí ho deixo! Que estem a classe d'informàtica i han posat un capítol de House... Mai n'he vist cap! =O



+ Avui estic contenta... =P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada