+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dilluns, 15 de març del 2010

Plantilla nova, vida nova!

Sí! Per fi!

Una plantilla nova, fresca, xula, agradable, que m'agrada i que domino!
Una plantilla GENIAL!
Ara sí que em moro de ganes de començar a posar coses per aquí! Si jo ja ho he dit, la meva crisis amb el blog era per tema de plantilla...
Uah, és que ara és genial... La lletra és més grossa, les línies són més (una mica xP) llargues i és més còmode llegir.
I a mi m'agrada.

Que és el que importa, no?

Doncs ja ho he dit: plantilla nova, vida nova! A veure si ara el blog millora! Començo bé, no? Dues actualitzacions amb un dia! I a sobre he retocat una imatge amb Photoshop i he modificat HTML. Què més puc demanar?
...
Que em toqui la loteria! xD


Petons i abraçades per tots! I felicitat per tothom!


Avui, estic feliç.
Per una cosa tan estúpida com un blog.
Però que m'ha fet feliç!


PD: I no paro d'escoltar la cançó de Dont worry be happy! M'he enganxat! =S A veure qui dorm, ara...

2 comentaris:

  1. jua!!! mola molt...
    això sí, quan te l'acabes de posar toca una mica les collons perquè les coses se't mouen i després no saps on trobar-les (a mi em va passar - dish!- )

    ah, altre cosa, jo ja t'havia avisat, ... no ta facis ilusions que tots son de la mateixa persona... jaja's (risa malvada)

    ai, tia perquè no has vingut avui??? set trobava a faltar... jaja's

    i escolta, el que hs dit es mentida... el que tinc es PROBLEMA SENTIMENTAL i ja està. Coses meves (o com diuen els de la meva classe, coses nazis Peter... (frase padre de familia))

    es que T________T soc una desgraciada i ja està, puc passar de estar feliç a estar trista en qüestió de segons, soc així: entre les hormones i que soc cranc, la cosa se'm complica...

    Pos tia sort que tinc el meu blog per posar el que em preocupa i el que no peruqè sinó... jo no sé que faira...¬ ¬

    Bé pos tia et deixo ja vale, aquesta vegada no et rallaré amb tants post i només t'en poso un, però llarguet eh...?

    vinga wapa cuida't, segueix escribint en el blog i no deixis de visitar el meu, que em fas molta companyia, no et pots imaginar quanta...

    Petons i milers d'abraçades (no és normal en mi, que sàpigues)


    Candara Yaren

    Arlik bun (Ens veurem)

    ResponElimina
  2. jaja's

    si tenim tots problemes, masses, èrò putser es que els exagerem massa però en realitat no són res, potser? no sé, ja no sé res...

    Avui, hem anat al aburrit saló del ensenyament i saps, me aburrit molt. He anat passejant, amb un munt de coses que em feien mal les mans i amb una calor insoportable. a més, m'he sentit estranya amb les meves amigues, no sé, em sentia, aillada.

    En aquell moment he sentit que necessitava bona companyia, com la teva, la de l'ari i la de l'agnès, les tres bojes de l'aula... jaja's

    inga wapa espero que dema si que vinguis... petons

    ResponElimina