+ Saps què penso els dies grisos? Que darrere els núvols foscos hi ha el cel blau d'un dia clar d'estiu.

dimecres, 24 de març del 2010

Twittertwittertwitter

Res, tu! Que va molt bé per quan t'aburreixes i vols escriure qualsevol parida que no creus corresponent (ara ja parlo com... no sé com què parlo xD) d'escriure en un blog seriós (bé, seriós, seriós, no gaire...).

A veure si poc a poc hi va apareixent gent! Que últimament em trobo molt apartada de tothom... i és que avui he parlat amb gent que potser feia mig any que no hi parlava! És el que té fer amistats a distància...
És clar, a l'estiu, entre sortides, viatges, colònies... vas coneixent gent. I a la que les classes no et deixen temps ni per respirar... els perds de vista. No s'hi val!

Aix... M'estic començant a plantejar això de deixar-me caure (pobre de mi, amb les poques ganes que en tinc!) pel Facebook... Al final, guanyaran més les ganes de saber d'aquells que fa tant que no veig que els meus principis. xD

Ai, la distància!


PD: Pau, tens Twitter? T'ho pregunto directament a tu, que sé que em respondràs. xD Si no en tens, fes-te'n un, anda... ;P Que em faràs feliç!

1 comentari:

  1. ostia tia, pos no... pero si me'n fas una tutoria de principiant abans de començar potser mel faig... un dia d'aquests de les vacances ee.. jaja's

    Aix, un començament com el del meu estimat blog, però saps que passa? es que tinc por que em quedi abandonat com el fotolog,... tia bé es igual, tu mensenyes com va i ja veure'm si m'en faig un, ok?

    P.D: em faria més ilu un facebuke d'aquests, que aixi em cunecto amb més gent que no pas el twitter, però em fa tanta por... potser el twitter no em fa tanta de por... no se...

    ResponElimina